Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Εκθέσεις και διασκέδαση!!!! Μέρος 1!!!

Το καλοκαίρι είναι  ένας τρόπος να συνδυάζεις  διασκέδαση αλλά και δουλειά!
Αυτό έκανα και εγώ και με την ευκαιρία των εκθέσεων έκανα και διακοπές!!!
Πρώτος και καλύτερος προορισμός  μου ήταν η Καβάλα!
Πρώτη φορά πήγα 3 Ιουλίου εκεί με τη Βασούλα (φιλεναδίτσα μου)και την γνώρισα μέσα από την ξενάγηση της φίλης μου Εμμανουέλας!


Είχα την ευκαιρία να γυρίσω και να δώ όλα τα όμορφα μέρη που υπάρχουν και να αποθανατίσω τα πάντα με τη φωτογραφική μου ώστε να  θυμάμαι κάθε στιγμή!

Ευχαριστώ πάρα πολύ Το Μαγαζί Ωρηχείο και τον Αλέκο και όολα τα παιδιά που μας φιλοξένησαν και μας άφησαν να γίνουμε και μεις ένα μικρό κομμάτι στις υπέροχες βραδιές που οργανώνονται  μέσα σε κείνο το στενό!!!Ευχαριστώ πολύ και όλους εκείνους που ήρθαν για να δουν τις δημιουργίες μου!Και αφού μας άρεσε τόσο αλλά και σε αυτούς το ξανακάναμε στις 2 Αυγούστου (αυτή τη φορά δεν μπόρεσε η Βασούλα και αγγάρεψα την αδελφή μου Ντινούλα χιχιχι)και περάσαμε μια ακόμη βραδιά αξέχαστη

4 σχόλια: