Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

La Mariposa μου!!!!



 Διαβάζετε καλύτερα αν ακούτε και αυτό:




Αγαπημένη πόλη η Ξάνθη όχι μόνο για την ομορφιά της και την γραφικότητα των στενών της αλλά πρώτα από όλα για τις λιχουδιές της.

Κάθε φορα που την επισκέπτομαι φευγω πάντα φουσκωμένη από το φαι και αυτο γιατι οπου και να πας θα φας καλα αλλα και τα γλυκά της είναι φοβερά!

Αυτό που μου έκανε εντύπωση εμένα είναι ένα καφέ που είναι γεμάτο πεταλούδες σε διάφορα μεγέθη αλλά και χρωματα μέσα σε ένα στενό πλακόστρωτο της πόλης.Η πολύ ευγενική ιδιοκτήτρια μας κέρδισε αμέσως με την ευγένία της και κάθε φορά που πάω μου είναι αδύνατο να μην πάω έστω μία φορά!

Μέ έχει φιλοξενησεί επίσης και με τα κοσμήματα αρκετές φορές και όλα ήταν υπέροχα και την ευχαριστώ διπλά.

Το καφέ αυτό λοιπόν λέγεται La Mariposa.Είναι το πιο όμορφα διακοσμημένο μέσα και έξω μαγαζί που έχω πάει μέχρι στιγμής και έχει επίσης πολλά και διάφορα μικρα και μεγάλα φλυτζάνια σε διάφορα όμορφα σχέδια που σε κάνουν να θές να πίεις από όλα τους καφέ!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου