Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

ΜάΡΤης έρχεται!!!!!

Διαβάζετε καλύτερα με αυτό:



Με το καλό πάει και αυτός ο μήνας!!!Ερχεται ο Μάρτης!!!
Από τώρα και μετά αρχίζουμε να βάζουμε χρώματα, πολλά χρώματα!!Γιαυτό και ξεκινάμε με ένα από τα πιο γνωστά μας κόσμηματα, το βραχιολάκι του Μάρτη!
Από τότε που  με θυμάμαι μικρή θυμάμαι εκεί τη κόκκινη κλωστη με άσπρη πλεγμένη και τυλιγμένη στο χέρι μου!
Ετσι φέτος ήθελα κάτι που να μου θυμήσει εκείνη την επόχη και να έχει κάτι από το Εργαστήρι μου!!!!! Απόλαυστε τον!!!!



2 σχόλια:

  1. Ασπα μου αρεσαν πολυ τα βραχιολακια Μαρτες που εφτιαξες! πως μπορω να αποκτησω κι εγω ενα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα και καλο μηνα!αν θες μπορεις να μπεις στη σελίδα μου στο fb:ergastiri aspas και στειλε μου inbox!αν δεν εχεις fb στειλε μου μέιλ στο grams_aspa@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή